Digitálne zdravie
Náš kolega Michal Teplan sa zúčastnil kampane „Digitálne zdravie – mám ho vo svojej moci“ pre české O2. Okrem toho, že si v kampani zahral, bol spoluzodpovedný za návrh experimentov, výber elektrofyziologických meraní a meracích zariadení, analýzu a interpretáciu EEG a ďalších nameraných fyziologických údajov.
Digitálne zdravie je téma, ktorá sa v posledných rokoch dostáva do popredia spolu s rozmachom mobilných technológií. Preto vznikol projekt Digitální Zdraví, pomocou ktorého si môžu mladí ľudia otestovať úroveň svojho digitálneho zdravia, porovnať si ju s ostatnými a získať odporúčania na jeho zlepšenie.
Aby sa však mladí o neduhoch technológií dozvedeli, ich pozornosť mal pritiahnuť dokumentárny reklamno-popularizačný experiment. Influenceri podstúpili testovanie pomocou psychofyziologických meraní, pričom bolo sledované ich chovanie počas využívania rôznych digitálnych technológií. Vznikli tak 4 dokumenty so 4 osobnosťami, hlavný kampaňový spot, desiatky strihov a teaserov na kampaň a začala sa séria dlhostopážnych diskusií s odborníkmi na tému digitálneho zdravia.
Do dvoch mesiacov od spustenia kampaň získala viac ako 130 000 vyplnených testov, viac ako 5 miliónov video views z výstupov na YouTube, vyše 700 000 video views na TikToku a viac ako 300 000 views na Instagrame. V celkovom výsledku zatiaľ kampaň získala svojou multiformátovosťou vyše 27 miliónov impresií.